Trápí vás jizvy, akné nebo třeba natažené vazy? Pomůže vám biostimulační laser!

17. června 2023

Pojem biostimulační laser je znám hlavně díky svým neuvěřitelným možnostem na poli estetické medicíny. Umí urychlit hojení, efektivně léčit akné i opary, bezbolestně zahojit jizvy a v neposlední řadě například omladit pleť. Je velice oblíbený mezi sportovci, ale současně u každého, kdo chce ulevit od bolesti nebo docílit celkového zlepšení stavu pleti.

Jak biostimulační laser funguje?

Biostimulační laser vyzařuje specifické světlo, které má široké spektrum využití třeba v chirurgii, gynekologii, kosmetologii, dermatologii, stomatologii i ORL. Je to dáno tím, že má velice pozitivní vliv na fungování buněk, kdy jeho světelná energie zvyšuje propustnost buněčných membrán, čímž se buňky lépe vyživují, a tudíž také regenerují.

Tento typ laseru využívá hojivé teplo k ošetření jizev, léčbě akné, oparů, často je uplatňován i k tišení a zmírnění bolesti kloubů, zad, otoků a na rehabilitace pro sportovce. Skvělých výsledků dokazuje taktéž při hojení pooperačních ran nebo v omlazování a regeneraci tkání.

Aplikace je neinvazivní, bezbolestná a po zákroku nejsou nutná žádná omezení. Celé ošetření trvá přibližně 20 minut a laser je možné využívat i v letních měsících, což tělu nijak neškodí.

Na naší klinice je samostatně využívám hlavně na léčbu jizev, kde je tento typ laseru naprosto bezkonkurenční

Efektivně léčí akné a opary

Hojí popáleniny

Podporuje novotvorbu cév a zvyšuje průtok cév

Omlazuje a regeneruje tkáně

Zmírňuje bolesti zad, krku, kloubů, svalů i šlach

Biostimulační laser je často součástí mnoha kosmetických rituálů

Každého z nás dokáže někdy potrápit bolest nebo vada na kráse a v krajních případech umí člověka vyřadit z běžného života. Skvělé výsledky biostimulačního laseru už vyzkoušelo spoustu lidí a nemohou si ho vynachválit. Budete i vy jeden z dalších?