Zbavte se nehtové plísně (onychomykózy) jednou provždy

1. července 2021

Nehtová plíseň neboli onychomykóza je onemocnění, které nás dokáže dlouhodobě potrápit. Vyskytuje se u 10 % populace a nepředstavuje jen kosmetický problém, ale častokrát bohužel i vážnější komplikace. Zbavit se jí bývá složité, ale my pro vás máme řešení, díky kterému se onychomykózy můžete zbavit jednou provždy.

Když se řekne onychomykóza

Onychomykózu způsobují parazitické houby a k nákaze jsou náchylnější lidé, kteří trpí oslabenou imunitou, cukrovkou, lupénkou a obezitou. Plíseň napadá hlavně nehty u nohou, začíná obvykle na palci a postupně se šíří na další prsty. Mezi hlavní příznaky nehtové plísně patří:

Svědění mezi prsty

Nažloutlé skvrny na nehtech, které později mohou být až černé

Změna kvality nehtů (vroubkování a zbytnění)

Zarůstání nehtů

Křehkost nehtů

Příznakem může být i zápach a bolestivost

I když se dá onychomykóze předcházet, častokrát je nutné svěřit se do rukou lékaře. Nehtová plíseň totiž není nepříjemná jen pro nás, ale představuje riziko i pro ostatní, pokud na veřejných místech, jako jsou například bazény a sauny, chodíme bez obuvi.

Jak mu předcházet?

S léčbou nám mohou pomoci léky, ale je potřeba si uvědomit, že léčba bývá dlouhodobá v řádu týdnů až měsíců. Dokonce i když si myslíme, že jsme nad nehtovou plísní vyhráli, je důležité pokračovat v léčbě, jelikož mykózy mají tendenci se vracet.

Léčba onychomykózy

V Petra Clinic probíhá léčba onychomykózy pomocí laseru, kdy vám ošetříme nehty zasažené plísní a nehtová lůžka. Tento proces je bezbolestný a velmi rychlý. Obrovskou výhodou je, že dojde k odstranění plísňového onemocnění a k zamezení tvorby dalších plísní.

Vše probíhá pod dohledem odborníků a v případě potřeby vám zajistíme i farmakologickou léčbu. Onychomykóza vyžaduje hlavně trpělivost a víru, že se jí podaří co nejrychleji vyléčit. U nás vám nabízíme rychlost, protože díky laseru dochází k jejímu účinnému a rychlému odstranění. A hlavně vám nabízíme řešení, díky kterému se nehtové plísně zbavíte jednou provždy.